* Sol·licitud informe d'adequació de l'habitatge - INF01

Sol·licitud informe d'adequació de l'habitatge - INF01

QUÈ ÉS?

Informe d'estrangeria que serveix per acreditar l'adequació de la vivenda en el procés d'obtenció d'una autorització de residència per reagrupació familiar.

QUÈ OFEREIX?

Informe d'adequació i idoneïtat de la vivenda.

Es fa una inspecció ocular a la vivenda per part de l'Ajuntament i es passa la proposta a la Generalitat que finalment emet l'informe.

Es presentarà la següent documentació:

  • Original i fotocòpia del passaport vigent complet de la persona sol·licitant

  • Original i fotocòpia del NIE vigent complet de la persona sol·licitant

  • Document de liquidació de taxa municipal per a l'emissió de l'informe

  • Document de liquidació de taxa Generalitat de Catalunya per a l'emissió de l'informe

  • Acreditació documental de la situació jurídica en base a la que fonamenta la tinença de l’habitatge (títol de propietat, contracte de lloguer o altres)

  • Si la vivenda és de lloguer, darrer rebut del pagament del lloguer.

  • Darrer rebut corresponent als subministres de l’habitatge: aigua i llum.

A QUI S'ADREÇA?

El sol·licitant és la persona estrangera no comunitària, empadronada a Sant Adrià de Besòs, major d’edat i amb autorització de residència renovada o en procés de renovació, que pretén reagrupar la seva família.

COM S'HI POT ACCEDIR?

A través de l'OAC, Oficina Atenció al Ciutadà, de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i presentant la sol·licitud amb la documentació requerida.

ON ESTÀ UBICAT?

Oficina Atenció al Ciutadà

Pl. de la Vila, 12

Tel. 933812004

Horari:

- de dilluns a dijous de 8,30 a 14 h i de 16 a 18,30 h

- divendres de 8,30 a 14 h