Com vendre a Instagram, sense semblar que vols vendre

Formació relacionada amb Màrqueting, comercialització i mercats exteriors

Des de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, en col·laboració amb els Ajuntaments de Badalona i Santa Coloma de Gramenet, i amb el finançament de la Diputació de Barcelona, s’ha programat aquest curs amb l’objectiu que les persones emprenedores i autònomes assistents aprendreu de forma pràctica i interactiva a fer publicacions i Stories a Instagram que impactin i es dirigeixin al vostre públic. Aprendreu a crear missatges a la xarxa que sorprenguin, tot aconseguint que la vostra clientela parli de tu.

Aquesta formació es durà a terme en 4 sessions on es tractaran els següents continguts:

Sessió 1:

  • Presentació per part de l'alumnat.

  • Veure el potencial de la xarxa per vendre productes i serveis (sense tenir botiga).

  • Definir quins objectius volem aconseguir a la xarxa.

  • Com ens hem de presentar.

  • Quin missatge volem comunicar.

Sessió 2:

  • Com comunicar al mur d'Instagram per atraure públic al meu perfil.

  • Amb quines imatges seduir al meu públic.

  • Com crear un estil propi de fotografies i vídeos per al meu Instagram.

  • Analitzem fotos del mur i vídeos de Reels (Inspiradors i de l'alumnat).

  • Practiquem amb aplicacions d'edició.

Sessió 3:

  • Com utilitzar les Stories per personalitzar el meu missatge.

  • Com comunicar a les stories per generar confiança.

  • Com podem fer els productes i serveis més atractius amb les Stories.

  • Practiquem i fem Stories.

  • Com fomentar la conversa privada i crear complicitats amb el meu públic.

  • Com utilitzar els directes per aportar valor.

  • Com fer directes per posicionar-nos com a expertes i crear expectativa.

  • Fem un directe i practiquem en 'streaming'.

Sessió 4:

  • Revisem els nostres objectius a la xarxa.

  • Fem un pla de comunicació per a les empreses participants en la formació (treball en grup).

  • Posem en comú cada pla de comunicació.

  • Anàlisi en grup de punts forts i punts de millora de cada pla de comunicació.

La formació tindrà lloc els següents 4 dies (16 hores en total):

Dates: 3, 10, 17 i 24 d'Octubre. Horari: 9:00 a 13:00 hores. Modalitat: Mixta (3 sessions sessions en línia i la darrera sessió presencial).

Les persones interessades en la realització del curs, us podeu inscriure a través del següent enllaç.

Per correu electrònic, les persones inscrites, rebreu les instruccions per l’accés al curs. Si voleu més informació podeu contactar-nos a través d’adreça: empresaiemprenedoria@sant-adria.net o bé a través del telèfon 663 815 679.