Eix Serveis a les persones
Àrea de l'OFICINA D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA I ADMINISTRACIÓ ELECTRÒNICA
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Implantació i consolidació de l’administració electrònica, per millorar l’eficiència interna, facilitar les relacions interadministratives i les relacions amb la ciutadania, les entitats i les empreses |
|
92% |
Pendent d'implantar el mòdul de subvencions i el mòdul de queixes i suggeriments |
Àrea d'ORGANITZACIÓ
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Desenvolupament de mesures de bon govern (aprovar un codi ètic, elaborar el catàleg de serveis, començar a confeccionar les cartes de serveis, fer publiques les agendes dels regidors...) |
|
25% |
Codi ètic - exposició publica Catàleg de serveis - pendent publicar Cartes serveis i agendes alts càrrecs - planificades per 2025 |
Àrea de SERVEIS GENERALS
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Millora de la transparència (ordenança de transparència, dades obertes, repositori de documentació...) |
|
5% |
Fet encàrrec a informàtica creació repositori de documentació. Alta a portal de dades obertes amb autogestió |
Àrea d'ESPORTS
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Foment de l’esport inclusiu (programa activitat física per a la gent gran, educadors en medi obert, natació terapèutica, programa Joventut esportiva, societat activa, esport adaptat, cursa ELA...) |
|
10% |
Increment usuaris Programa Activitat Física Gent Cran |
Prevenció de l’abandonament esportiu i el sedentarisme entre el col·lectiu jove (execució d’una enquesta a Joves per identificar les seves necessitats, i planificació d’una oferta esportiva específica) |
|
10% |
Adjudicació i posada en marxa del programa JESA |
Aposta per l’esport femení (programa Dona i esport, planificació d’una oferta esportiva per a les joves) |
|
50% |
Posada en marxa del programa ESPORT FEMENÍ EN NOIES ADOLESCENTS (EFNA) |
Impuls de l’activitat física a tota la ciutadania (circuits esportius, cal·listènia, passejades, programa fitness a gent gran) |
|
5% |
Organització d'activitats esportives de lliure participació, jornades de portes obertes als equipaments esportius |
Posada en marxa del programa de millora d’instal·lacions esportives (Pla de manteniment, indicadors de seguiment...) |
|
5% |
Visites realitzades a les instal·lacions per l'elaboració del nou contracte de manteniment |
Concreció del suport a entitats esportives en el seu paper esportiu, formatiu i social (subvencions a entitats, reglaments d’ús de les instal·lacions, formació i assessorament, mantenir la gratuïtat d’ús dels equipaments a les entitats esportives...) |
|
60% |
Aprovació Ordenança d'Equipaments Esportius - primer trimestre 2025 |
Garantir una oferta d’esport extraescolar de qualitat (Pla Català de l’Esport a l’Escola, Sant Adrià Patina, batejos subaquàtics, esquí de fons a la platja, tennis a l’escola, préstec de material, projecte Salut i esport...) |
|
20% |
Activitats de vela, préstec de material esportiu |
Impuls de la marca Sant Adrià Ciutat de l’Esport |
0% |
Inici implementació darrer trimestre 2025 |
|
Redacció d’un nou Pla Director de l’Esport |
0% |
Pla director vigent - inici nou pla 2026 |
Àrea de TERRITORI
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Potenciació de l’Observatori Mediambiental del Besòs, i ampliació dels eixos a treballar |
|
0% |
Pendent acord inici |
Requeriment a les administracions competents per a la descontaminació de les platges |
|
15% |
Fase de descontaminació de la platja (2a fase) |
Promoció i coordinació amb les autoritats competents per al trasllat del col·lector de Llevant i la descontaminació del sòl |
|
10% |
Projecte en elaboració Consorci Besòs |
Àrea de MEDI AMBIENT I SALUT PÚBLICA
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Potenciació d’una revegetació intensiva de l’espai públic per adaptar-nos a l’efecte de calor (Acció 20 del PLACC) |
|
10% |
Elaborat projecte d'adequació del Parc de la Pau com a refugi bioclimàtic |
Requeriment a les administracions competents per millorar el riu Besòs i el seu entorn |
15% |
Treballant conveni Diputació - Ajuntament |
|
Participació en totes les iniciatives metropolitanes que condueixin a la reducció d’emissió de dioxines i altres partícules contaminants |
75% |
Zona de Baixes Emissions Bicicletes elèctriques |
|
Aprovació del programa de seguretat alimentària municipal |
75% |
Manca comissió de Territori i aprovació Ple |
|
Constitució del Consell de Salut. Seguiment i avaluació del Pla de Salut |
30% |
Constitució Consell de Salut 3/12/2024. Seguiment i avaluació del Pla de Salut els pròxims 3 anys |
|
Inspecció de les instal·lacions de baix risc (Legionel·losi) |
20% |
Actualització cens d'instal·lacions baix risc | |
Millora de la gestió del Centre d’Atenció als Animals de Companyia del Barcelonès Nord |
25% |
En redacció el nou conveni per a la gestió del CAACBN amb ajuntaments Santa Coloma i Badalona |
|
Aprovació del Mapa estratègic de Soroll i elaboració del Pla d’Acció de Soroll Fase IV |
50% |
El dia 13/11/24 publicat al DOGC, l'anunci d'informació pública del Mapa estratègic de soroll de l'Aglomeració del Barcelonès-BCNA. Cal elaborar el Pla d'Acció de soroll |
|
Estudi d’impacte odorífer a l’entorn de diferents instal·lacions industrials. Elaboració ordenança reguladora de la contaminació odorífera |
25% |
Desembre 2024 es disposarà de l'estudi. Caldrà elaborar l'ordenança |
|
Creació i difusió de Refugis climàtics (Acció 38 del PLACC i acció E2.01.A1 del Pla de Salut) |
25% |
Anualment s'afegeixen nous refugis seguint criteris marcats amb l'AMB |
|
Implantació de la Fase 6 del projecte d'adequació del Parc de la Pau com a refugi Bioclimàtic (Acció 24 del PLACC) |
0% |
Elaborat projecte d'adequació del Parc de la Pau com a refugi bioclimàtic. Reunió realitzada amb l'AMB |
|
Renaturalització del pati de l’escola Cascavell. Implementació per fases |
5% |
Realitzada memòria valorada |
|
Constitució i impuls del Consell Medi Ambient |
10% |
Aprovat el reglament del Consell. No s'ha constituït encara |
Àrea de BENESTAR SOCIAL
Impuls del Pla d’Acció Ciutat Amiga de la Gent Gran:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Perfeccionament del programa d’arranjament i millora de l’accessibilitat |
|
50% |
Ampliació del nombre d’arranjaments realitzats (2023-12 intervencions, 2024- 28 intervencions) i s’amplia el catàleg d’intervencions (portes corredores, rampes de dutxa,…) |
Ampliació de places per a persones grans en habitatges protegits |
25% |
En tràmit nou contracte amb ampliació d'hores d’atenció |
|
Estudi del funcionament dels casals de gent gran per fer-los més polivalents i inclusius |
25% |
Taller de teatre social al Casal de Cultura. Inter generacional, participa escola Amor de Déu Tallers de Memòria Taller Ioga en cadira Taller cant coral |
|
Promoció d’una oferta d’activitats específiques per a persones grans actives |
25% |
Taller de teatre social al Casal de Cultura. Inter generacional, participa escola Amor de Déu Tallers de Memòria Taller Ioga en cadira Taller cant coral |
|
Impuls de la participació i l’autoorganització de les persones grans |
25% |
Taller de suport en la prevenció i la gestió operativa en situacions d'emergència, actuant de manera col·laborativa amb professionals del sector Organitza Protecció Civil |
|
Potenciació dels serveis d’atenció a les persones: SAD, neteja de la llar, àpats a domicili i teleassistència |
50% |
Des del 2023 al 2024 s’han augmentat els serveis: àpats +51àpats/mes, SAD +850h/mes, neteja +12h/mes i teleassistència +100persones |
|
Lluita contra les situacions de solitud no desitjada i l’aïllament de les persones grans; reforç de les iniciatives que promouen l’acompanyament i la socialització |
25% |
Suport fundacions Amics de la Gent Gran i Avismón Accions Ciutats Amigues de la Gent Gran per habilitar carrers, comunicació amb serveis |
|
Impuls a les accions de suport, formació i acompanyament a les persones cuidadores |
25% |
Xerrades proposades per la Taula de Gent Gran i valorar l’ampliació del GAM (Grup d’Ajuda Mútua de malalts d’Alzheimer) |
|
Millora de les habilitats digitals i facilitació de l'accés als canals digitals per a les persones grans; també, l’atenció presencial, telefònica i digital a les persones grans des les oficines d’atenció a la ciutadania |
75% |
2023: millora internet, wifis dels casals de gent gran, compra de 8 ordinadors pels casals, 2024: en procés instal·lació completa al casal de la Mina. 2025: espai comunitari gestions per internet als casals |
|
Creació del Consell de la Gent Gran com a espai participatiu |
75% |
Aprovat procediment Consulta Pública Prèvia pel Reglament del Consell 2023 |
Desenvolupament del Pla de Salut:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Realització d’un treball intersectorial entre els agents de salut implicats per millorar la salut i el benestar |
|
50% |
Taller de suport en la prevenció i la gestió operativa en situacions d'emergència, actuant de manera col·laborativa amb professionals del sector. Organitza Protecció Civil |
Incorporació de la visió de salut i benestar en totes les accions que es portin a terme al municipi |
50% |
Creació del Pla de Salut i el Consell de Salut. Suport de la Diputació |
|
Millorar de la neteja dels espais públics |
50% |
Aquest indicador té a veure amb la recollida de xeringues a la via pública |
|
Desenvolupament del programa de prescripció social |
25% |
Reunions amb els dos ABS. Dificultats per diferent zona sanitària | |
Promoció de la inclusió i la participació de les persones grans en tots els àmbits de la vida comunitària |
50% |
Consell de la Gent Gran | |
Reducció del risc d’aïllament i d’exclusió social de col·lectius vulnerables |
10% |
Engloba diferents accions, vinculada a gent gran ( radars), i persones sense llar. Vinculat també al programa d'aïllament dels casals cívics i comunitaris |
|
Facilitats a les entitats de voluntariat que atenen persones grans per créixer i ampliar activitat |
25% |
Ajudar a les fundacions que treballen amb voluntariat 2023, Festa Dia del Voluntari 2024 Xerrades informatives Escola Adults |
|
Promoció d’una alimentació saludable i de proximitat |
75% |
En curs Banc d'Aliments Programa Bàsic i ajuts subsistència. Puntuació social Beques Menjador per obtenció 100%, i 1€ municipal per cobrir les beques del 70% |
|
Reducció i control del consum de drogues |
50% |
Licitació contracte educadors Creu Roja. Sol·licitud ampliació horari Redan |
|
Identificació dels problemes i les necessitats de salut mental de la ciutadania i propostes d’intervenció |
50% |
Feta la diagnosi, en marxa el pla d'actuació. Planificades diverses accions |
Garantia alimentària:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Canvi del model basat en cistella bàsica d’aliments a famílies vulnerables, cap a un model amb altres formes d’accés als aliments (targetes moneder, ajuts econòmics…) |
|
25% |
Ja en curs Programa Bàsic. Planificat substitució Banc Aliments Municipal per ajuts puntuals 01/25 |
Incorporació de targetes moneders (antic fons FEAD) adreçades a famílies vulnerables amb menors a càrrec |
100% |
Actiu des d’agost 2024 |
Atenció a les persones sense llar:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Inici del projecte Housing First |
|
100% |
Dos habitatges en funcionament. Educadors fent intervenció carrer |
Desenvolupament del protocol de persones sense llar |
50% |
Diverses reunions amb Policia local. Comissió de sensellarisme en marxa | |
Garantia de la continuïtat del projecte Vesta |
75% |
Garantida la continuïtat el 25. Fent avaluació per nou conveni a partir del març de 2026 |
|
Estudi de la viabilitat d'un recurs de baixa exigència |
0% |
Manca de pressupost i d'espai on ubicar-lo |
|
Recompte i cens de persones sense llar |
75% |
Recollida de dades facilitades per policia local, educadors Housing First i Serveis Socials. No s'ha fet encara el recompte Arrels |
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Promoció del benestar emocional d’infants i joves |
50% |
Coordinacions periòdiques amb CSMIJ i CDIAP Figura psicòloga àmbit Infància Implementació model SIS |
|
Garantir la protecció i promoció dels drets de les persones LGTBIQ+ |
25% |
S'està fent a través de SAI, campanyes preventives i inclusió de la LGTBIFòbia als protocols de prevenció de violències masclistes |
|
Foment de la prevenció del sexisme i de les violències masclistes |
50% |
Continuïtat accions i nous projectes: més tallers als Instituts, una XAJI nova, Xarxa Punts lila, etc | |
Elaboració d’un nou Pla d’Igualtat |
15% |
1a reunió de transversalitat feta per dissenyar el Pla (no participen tots els serveis), algunes mesures proposades |
|
Desenvolupament de programes de conciliació i corresponsabilitat |
75% |
Canguteca en marxa i programa masculinitats als instituts | |
Potenciació dels serveis del CIOD (Centre d'Informació i Orientació a la Dona) i el SAI (Servei d'Atenció Integral LGTBIQ+) |
25% |
CIOD està consolidat però no s'ha augmentat res, SAI en contractació el nou amb una ampliació important |
Àrea de MEDIACIÓ
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Millora de la protecció dels consumidors (campanyes informatives als comerços, campanyes d’informació i de prevenció d’abusos...) |
|
10% |
Actualment ja s’ha fet la primera campanya en relació a les estafes per les xarxes i està a punt de sortir la segona en relació a la legislació en matèria de lloguer |
Àrea de PROMOCIÓ ECONÒMICA
Continuació del treball per al suport empresarial:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Creació de la Oficina d’Atenció Empresarial Municipal (OAEM) |
|
10% |
Pendent assignació personal i tasques per part de cada una de les àrees implicades |
Impuls a la creació d’una associació d’empreses en als polígons |
10% |
Pendent millores al polígon com a palanca per incentivar l'associacionisme |
|
Foment de l’esperit emprenedoramb el projecte Cultura Emprenedora a l’Escola (CuEmE) |
50% |
En procés d'execució curs 2024-2025 |
|
Projecte CINE, Concurs d’idees de negoci (ESO i Batxillerat amb la UPC) |
50% |
En procés d'execució curs 2024-2025 |
|
Ajudes econòmiques a empreses i emprenedors (fons AMB) |
50% |
A l’espera de l’atorgament de l’AMB i en elaboració de la documentació prèvia |
|
Projecte singular d’impuls Activa Indústria 4.0 i d’economia circular |
50% |
En procés d'execució projecte bianual 2024-2025 |
|
Projecte Soc digital (acompanyament a les empreses en el repte de la digitalització) |
95% |
En procés d'execució projecte bianual 2024-2025 |
|
Projecte singular Emprenedona |
90% |
En procés d'execució projecte bianual 2024-2025 |
|
Participació en la Xarxa de Municipis per l’Economia Social i Solidària (XMESS) |
37,5% |
És una xarxa a la que es pertany |
|
Projecte del servei Centre Local de Serveis a l’Empresa (CLSE), per oferir assessorament individualitzat en matèries relacionades amb el negoci (fiscalitat, facturació, xarxes...) |
37,5% |
Es tracta un servei permanent |
|
Formació a empreses i emprenedors del territori |
37,5% |
S'ha fet tota la formació programada | |
Agenda Urbana Sectorial de Polígons d’Activitat Econòmica (AU-PAEs) |
0% |
Iniciativa de l’AMB, que acaba d’informar a l’Ajuntament de Sant Adrià de la participació en aquest programa |
Continuació de les tasques en formació i ocupació:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Aula mentor i ACTIC |
|
75% |
L’aula Actic està en funcionament. L'aula Mentor s’ha tornat a sol·licitar al Ministeri d'Educació |
Continuació dels cursos de millora i ampliació a l’àmbit d’energies renovables i audiovisuals |
|
80% |
|
Programa singular Adrijove Ocupa’t |
|
95% |
Finalitzant el projecte de 2024 i esperant l’atorgament del projecte de 2025 |
Plans d’ocupació (SOC, DIBA, AMB) |
|
75% |
En marxa dos convocatòries: una de la Diputació i altre del SOC |
Projecte Joves en Pràctiques (SOC) |
|
90% |
Actualment està a punt de finalitzar Joves en pràctiques 2024 i estem esperant la resolució de Joves en pràctiques 2025 |
Continuació de les tasques d’intermediació laboral:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Servei d’Informació i Orientació Laboral (SIOL) |
|
92% |
Es tracta d'un servei continu |
Borsa de treball |
92% |
Es tracta d'un servei continu | |
Club de Feina |
100% |
El Club de Feina és un servei continu que està a disposició dels usuaris que en vulguin fer-ne ús però és un recurs que ja no desperta interès. En estudi, un canvi de format. |
|
Treballs específics amb instituts del municipi |
100% |
Realitzades tres dinàmiques a centre educatiu | |
Projecte específic per la dinamització del mercat de treball local. Itineraris d'inserció |
0% |
Aquest període temporal fa referència a l’inici del projecte amb usuaris. Internament s’ha treballat tot el procés de contractació que ha permès aconseguir la consultora necessària per a la seva execució. |
Potenciar el comerç, la promoció de la ciutat i el turisme:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Promoció de les fires d'artesans i de comerç al carrer |
|
25% |
Aquest és un projecte continu, actualment s’està treballant en el procediment de la Fira d’Artesans del 2025. |
Impuls de la creació d’una Associació de Comerciants |
50% |
S'està treballant amb un grup de comerciants del municipi que han mostrat el seu interés en crear una associació. S'està orientant i acompanyant aquest procés. |
|
Creació de la taula de promoció de ciutat per portar a terme actuacions transversals |
90% |
S'ha creat una taula amb la participació d'Activitats Ciutadanes i Promoció Econòmica per treballar conjuntament actuacions de Promoció de la ciutat. |
|
Concreció de mesures per potenciar les compres de proximitat |
0% |
En aquest moment s'estan estudiant les mesures a realitzar i com obtenir recursos per a executar-les. |
Àrea de PARTICIPACIÓ CIUTADANA
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Desenvolupament del Reglament de Participació Ciutadana |
|
37% |
Accions encaminades al treball transversal tant amb les entitats com internament per coordinar i fomentar espais i processos participatius. |
Facilitació de la participació ciutadana, tant del teixit associatiu com de la ciutadania, en els processos i òrgans formals de participació (promoure la constitució de Consells Sectorials i Territorials, pressupostos participatius, audiències públiques, i d’altres processos de participació ciutadana...) |
40% |
Durant els pròxims mesos es constituiran els Consells de Medi Ambient i el de Salut. El de Gent Gran està pendent d’aprovació de Bases (ja redactades). Durant el desembre 2024 s’aprovaran les bases per el primer pressupost participatiu (procés al 2025). |
|
Desenvolupament de la Plataforma Decidim per Sant Adrià |
40% |
Creació d’espais col·laboratius amb les associacions, pels futurs consells, processos i consultes |
|
Foment del teixit associatiu del municipi |
37% |
En procés la Comunitat d’Entitats SAB, desplegament de Pla d’Acció pel foment del teixit associatiu i implementació del mapa virtual d’agents socials (associacions) impulsat per la Diputació de Barcelona |
Àrea d'EDUCACIÓ
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Implementació de serveis, programes i activitats com a Ciutat Educadora |
|
20% |
Realitzat el curs 2023-2024 i en marxa curs 2024-2025 |
Foment d’accions cap al Zero Abandonament, i altres accions que fomentin l’èxit educatiu, vinculant el Pla educatiu d’entorn (PEE) (Escola d’Oportunitats, comissió municipal d’absentisme, mentoria, SOAC...) |
20% |
Realitzat el curs 2023-2024 i en marxa curs 2024-2025 |
|
Elaboració d’un Pla Estratègic de Formació Professional |
70% |
Elaborat Pla estratègic i iniciada la prospecció |
|
Garantir el manteniment de les escoles públiques de primària |
20% |
Realitzat el curs 2023-2024 i en marxa curs 2024-2025 |
|
Promoció de la participació de la comunitat educadora a través del Consell Escolar Municipal, els projectes educatius de barri i els Consells Escolars |
20% |
Realitzat el curs 2023-2024 i en marxa curs 2024-2025 |
Àrea de COOPERACIÓ I SOLIDARITAT
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Continuació dels actes, les activitats i els programes de cooperació i solidaritat (Fira de la Solidaritat, Fira de Comerç Just, exposicions, Cafè Sant Adrià...) |
|
50% |
Respecte a 2024: Únicament manquen els actes de desembre |
Elaboració del Programa Estratègic de Cooperació i Solidaritat |
25% |
Dificultat amb intervenció per fer una contractació menor en dos anys tal i com requereix la subvenció rebuda. Tot i així s’hi està treballant |
|
Compromís de dotar d’imports pressupostaris per al Fons Català de Cooperació i Fons d’Emergència |
50% |
Els projectes 2024 s’han portat a terme |
Àrea d'INFÀNCIA I JOVENTUT
Impuls per aconseguir el reconeixement d’UNICEF com a Ciutat Amiga de la Infància:
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Creació del Consell d’Infància com a òrgan de participació dedicat a la infància. Aquest Consell té com a objectiu principal donar veu als nens i nenes en les decisions que afecten les seves vides i el seu entorn. |
|
30% |
Aprovat Reglament. Feta prospecció. En curs la creació |
Elaboració d’actes, activitats i programes per implicar els més petits i joves de la ciutat (Adrilàndia, Carnaval infantil, suports als casals d’estiu – subvencions i beques, festa dels 18 anys, festa dels nadons, plantada d’arbres amb famílies...) |
|
40% |
Realitzat any 2023, en curs any 2024 i en planificació any 2025 |
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Dinamització del Centre de Producció Cultural i Juvenil Polidor i del Centre Cultural Besòs |
|
50% |
Realitzat any 2023, en curs any 2024 i en planificació any 2025 |
Àrea de CULTURA I FESTES
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Foment i consolidació d’actes, activitats i programes culturals, d’oci i lleure per a tothom (Festa Major, Nadal, Carnaval, Cavalcada de Reis, Sant Jordi, Setmana Cultural de la Mina, festes de barri...) |
|
50% |
Realitzat any 2023, en curs any 2024 i en planificació any 2025 |
Dedicació a la difusió històrica de la ciutat (programes de memòria històrica, difusió d’identitat històrica, rutes culturals...) |
50% |
S’ha executat el previst i a més s’han fet actuacions al riu i s’actuarà abans de final d’any una font ornamental. Les rutes s’han realitzat |
|
Dinamització del Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, el Casal de Cultura, les biblioteques, el refugi antiaeri, l’Escola Municipal de Música... |
50% |
Realitzat any 2023, en curs any 2024 i en planificació any 2025 |
Àrea de COMUNICACIÓ
Actuació |
ODS |
% execució |
Observacions |
Elaboració d'un Pla Director de Comunicació Municipal amb l'objectiu de definir l'estratègia i les línies d'actuació en l'àmbit de la comunicació, alineades amb el projecte de ciutat |
|
0% |
Fet plantejament de la necessitat d'aquest pla de comunicació i objectiu desenvolupar-lo durant el 2025 |
Reforç i ampliació de canals de comunicació |
65% |
S'han creat nous canals de comunicació digital: Telegram i WhatsApp i s'han intensificat les comunicacions en la resta de XXSS. El % que resta és potenciar més els canals de comunicació físics: pantalles, opis... |
|
Creació d'un nou portal web municipal |
15% |
En procés de contractació. Plec de clàusules en revisió per part del departament de Serveis Generals (contractació) |
|
Promoció d'un diàleg obert amb la ciutadania i d'espais de participació activa - comunicació bidireccional per posar en valor el paper de la ciutadania com a actor proactiu en l'entorn municipal |
65% |
Es recullen les preguntes, queixes i consultes de la ciutadania mitjançant la bústia i les xarxes social i es dona resposta a aquestes. En procés valorar maneres de millorar el control de resposta per part dels departaments, la quantificació i la classificació de les interaccions. Així com la creació de nous sistemes d'interacció |