Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs és el lloc presencial on les persones interessades poden obtenir informació general sobre tràmits i gestions i presentar sol·licituds i documents al Registre General.

L’adreça de l’OAC és:

  • Plaça de la Vila, 12, planta baixa - 08930 Sant Adrià de Besòs
  • Tel. de contacte: 933812004 / adreça electrònica oac@sant-adria.net

Per obtenir informació general sobre tràmits i gestions presencialment: es pot fer adreçant-se a l’OAC de dilluns a divendres de 8.30 a les 14 h.

Per presentar documentació i fer tràmits presencials a l’OAC: cal demanar cita prèvia mitjançant els canals següents:

- trucant al telèfon 933812004 de 8.30 a 14 h

- enviant un correu electrònic a oac@sant-adria.net indicant les dades de contacte i el motiu de la cita.

Per tramitar telemàticament, accediu al Catàleg de tràmits dins la Seu electrònica.

Consulteu l'horari d'atenció ciutadana de l'OAC clicant sobre aquest enllaç

Consulteu el calendari festiu anual clicant sobre aquest enllaç