Protocol i relacions institucionals
El servei de Protocol i Relacions Institucionals, es la oficina depenent de l'Àrea de l'alcaldia i la seva funció es la de organitzar, produir, desenvolupar i valorar tècnicament, els actes públics i solemnes que estan presidits per l'alcalde president o en la delegació corresponent en els/les components de la Corporació Municipal.
Aquestes accions no son, només d'abast local sinó que intervé quant la representació de la institució o la ciutat es fora de la mateixa o en altres institucions.
Accions dependents del servei
-
Aplicar i complir la normativa vigent i el reglament municipal en matèria de d'honors, símbols i distincions.
-
Assessorament en matèria d'imatge i protocol per l'organització d'actes, supervisant la seva execució.
-
Col·laborar en la implantació de la imatge corporativa i en el tractament de la imatge institucional.
-
Relació amb altres Ajuntaments, Entitats o Institucions públiques i/o privades.
-
Assessorament i formació bàsica a entitats locals en referència a temes protocol·laris.
-
Execució de les cerimònies dels casaments civils.
-
Gestió i execució de las campanyes escolars de Visita l'Ajuntament.