Baixada al riu Besòs amb el projecte “Llegim el riu” aquest dijous 21 de maig

Una activitat de ciència ciutadana oberta a la ciutadania per conèixer i protegir els ecosistemes fluvials del Besòs.

El pròxim 21 de maig tindrà lloc una nova sortida al riu Besòs emmarcada dins del projecte “Llegim el riu”, una iniciativa de ciència ciutadana que connecta la ciutadania amb la recerca científica per conèixer i preservar idees sobre els ecosistemes fluvials.

L’activitat forma part d’un projecte impulsat a través de les biblioteques municipals i coordinat amb RiuNet, eina de ciència ciutadana desenvolupada pel grup FEHMlab de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’Associació Hàbitats i la Fundació Rivus.

La sortida està oberta al públic general interessat a descobrir el riu Besòs i participar en la recollida de dades ambientals que contribuiran a una recerca científica real. Els menors de 14 anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta.

A més de conèixer millor el riu i la seva biodiversitat, les persones participants podran aportar propostes i idees de millora per avançar cap a un Besòs més saludable i sostenible.

Les persones interessades a formar part del grup local poden contactar a través del correu espugacm@diba.cat o del telèfon i WhatsApp 677 46 59 20.