Cursos intensius de català al juliol!

Dimarts 30 de juny i dimecres 1 de juliol són les dates d’inscripció als cursos intensius de català del CNL de Badalona i Sant Adrià. 

Els cursos programats són de nivell Inicial (A1.1), Bàsic 1 i Bàsic 2, tots d’import gratuït perquè estan subvencionats al 100 %. Tenen una durada d’un mes, amb horaris de matí o de tarda, de dilluns a dijous. Comencen el dia 2 de juliol. 

Qui vulgui cursar l’Inicial o el Bàsic 1 pot fer la matrícula directament, i qui estigui interessat a matricular-se en un Bàsic 2 ha d’acreditar que ha superat un Bàsic 1 o bé fer una prova per determinar el nivell, que es pot sol·licitar fins al 22 de juny (inclòs) en aquest enllaç: https://inscripcions.cpnl.cat. 

El procés d'inscripció es pot fer totalment en línia, a partir del dia 30 de juny a les 9 h i fins al dia 1 de juliol a les 23.55 h, i presencialment a l’oficina de la plaça de Guillermo Vidaña i Haro, s/n (edifici Polidor), de 9 a 13 h i de 15.30 a 20 h. 

Qui tingui cap dubte, pot adreçar-se a l’oficina o trucar al 93 381 20 05.